Fit over 40

Undervisningen foregår i Tumlesalen på Dragør Skole
Vi arbejder kroppens store muskelgrupper igennem, arme, mave, baller, lår og ryg, til herlig musik. Herefter er der dejlig afspænding. Medbring et tæppe til at tage over dig til afspændingen. Alle kan deltage!

Pris for begge dage: 900,-

Information om holdet

Fit over 40 er træning for hele kroppen. Alle de store muskelgrupper bliver trænet igennem. Der bliver specielt lagt vægt på arme, ryg, mave, baller og benmuskler. Den første halve time er det stående øvelser.

Se tider

Træning giver energi

Vi starter stille og roligt med, at varme kroppen op, så den er klar til, at bruge musklerne optimalt. Herefter en øvelse, som tilgodeser nakke, skuldre og overarme. Dernæst ”stepper” vi, dog uden stepbænk, som gør at lægmusklerne bliver trænet og pulsen kommer op. Mellem hver af de stående øvelser, bruger vi hula-hop-ring, der er fantastisk træning for ryg, mave og baller.
Så går vi i måtten og laver armbøjninger, som vil øges fra uge til uge, ligesom øvelsen planken, vil øges med flere sekunder fra gang til gang.
De liggende øvelser består i, træning af mave, baller og ryg.
Vi strækker altid musklerne ud efter hver øvelse.
Alt foregår til dejlig musik med gode rytmer.
Afslutningsvis, et tæppe over kroppen og en skøn afspænding.
Alle kan deltage, uanset alder, det eneste der kræves er godt humør.

Tilmeld dig vores hold

"Yoga gør dig i stand til at genskabe balance i krop, sind og følelser, så du får sundhed og fornyet energi - Det er nøglen til sundhed og et godt helbred uden stress, med vitalitet og et klart sind."